....

....

 

مهدی جان!

 

سئوالی ساده دارم از حضورت

من آیا زنده ام وقت ظهورت

اگر که آمدی من رفته بودم

اسیر سال و ماه و هفته بودم

دعایم کن دوباره جان بگیرم

بیایم در رکاب تو بمیرم





:: موضوعات مرتبط: مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: امام مهدی ,
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : 59
تاریخ : دو شنبه 28 / 6 / 1394
مطالب مرتبط با این پست
» بی وفا نباشیم....
» ....
» منتظران واقعی و مدعیان انتظار
» درد و دل با امام مهدی(عج)
» چرا امام مهدی (عج)را نمی بینیم؟
» دنیا با امام غایب(عج)
» توکجایی؟
» فاصله ما با امام زمان(عج)
» امام غایب و عاشورا
» مظلوم تر از حسین(ع)
» شناسنه امام مهدی(عج)
» من و آقا و ...
» چرا نیامدی؟؟؟؟
» غربت مولا
» مولایم!!
» تنهایی و غربت مولا...
» سلام مولایم
» اصل الشیعه
» غیبت از زبان امام صادق(ع)
» شناخت مهدی موعود(عج)
» شیعیان!!!
» تو چه می کنی؟
» آغاز امامت امام مهدی(عج)
» مبارک...
» میلاد مولا
» دعاي فرج
» 313 فداکار
» در رمضان
» رمضان با مهدی موعود
» ترک گناه تا ظهور
» دم افطارو...
» اونیامد ولی اورفت
» چرا ما سبب غیبت امام مهدی (عج) هستیم؟
» التماس دعا اباصالح
» وظیفه علما در زمان غیبت
» همه در انتظار اویند...
» شهادت مظلومانه باقر آل محمد (ص)
» عید بزرگ شیعیان
» برخورد امام زمان پس از ظهور با غیر مسلمانان چگونه خواهد بود؟
» درد و دل حضرت ولى عصر با امام حسین
» شهادت امام حسن عسگری (ع)
» آغاز امامت امام مهدی (عج)
» آغاز امامت مهدی موعود (عج)
» ولادت حضرت محمد(ص) و امام صادق (ع)
» ای که هر دم دم زه مهدی (عج) میزنی!
» درمان دل شکسته ما....
» میلاد با سعادت مولا حسن عسکری(ع)
» سلام ای گل نرگس
» به امید مهدی (عج)
» من دل بسته ام به روز ظهور
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: